De retourvoorwaarden vind u in de algemene voorwaarden. Waar het op neerkomt, is dat je rustig over je aankoop mag nadenken. Als je artikel geen goede match is, mag je het gratis naar ons terugsturen binnen de zichttermijn. In je account vind je een overzicht van welke artikelen je nog kunt retourneren.

U kunt de artikelen retourneren in de winkel of een afspraak maken door met de winkel te bellen voor de mogelijkheden.

Dit ligt aan de situatie, brengt u het artikel terug naar de winkel kost het u niets. Als u het gaat opsturen via PostNL of een andere vervoerder kan het zijn dat het geld kost.

Bel even naar onze winkel en vraag naar de mogelijkheden.

Kempkensweg 1
6371 BR Landgraaf

Je hebt meerdere mogelijkheden. Maar het is gratis bij:

PostNL of afgeven in de winkel.

Natuurlijk, je mag je altijd bedenken. Bel onze winkel en wij regelen het voor u.

Da’s heel simpel: we laten het je weten. We mailen je zodra je retourzending verwerkt is. Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat je het teruggestuurd hebt.

Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat jij het verstuurd hebt. We houden je op de hoogte via mail. Zodra je retour is verwerkt, betalen we je terug.

We betalen je meteen terug nadat we je retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode:

iDEAL of vooraf betalen: binnen 3 werkdagen
PayPal / Creditcard: binnen 5 werkdagen
Cadeaubon: direct opgewaardeerd. Tip: check de waarde in je account

Heb je betaald met een cadeaubon en een andere betaalmethode? We waarderen eerst de cadeaubon op en storten het restbedrag op de rekening waarmee je betaald hebt.